Telefoniczna usługa na hasło umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku. Zaletą telefonicznej usługi na hasło jest możliwość uzyskania szybkiej i aktualnej informacji o stanie rachunków.
Posiadacz rachunku składa w Banku pisemną dyspozycję dotyczącą korzystania z telefonicznej informacji na hasło. Posiadacz rachunku ponosi pełną odpowiedzialność za skutki ujawnienia hasła osobom trzecim . Bank zobowiązuje się do zabezpieczenia hasła przed dostępem osób nieupoważnionych.
Zapraszamy do naszych placówek!
Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji
i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.
Zachęcamy do kontaktu
z nami pod numerami:
Ełk – 87 620 75 56
Stare Juchy – 87 619 90 18
Kalinowo – 87 629 84 29
Prostki – 87 611 21 10
Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji.
Skontaktuj się z nami za pomocą poczty e-mail.