Bank prowadzi rachunki rozliczeniowe dla Wspólnot mieszkaniowych:
- bieżące
- pomocnicze
Rachunek bankowy, pozwala jego posiadaczom szybko i na dogodnych warunkach dysponować własnymi środkami.
Rachunki te umożliwiają prowadzenie wygodnych rozliczeń z wykorzystaniem usług eCorpoNet lub eBankNet.
Rachunek dla Wspólnot Mieszkaniowych umożliwia:
- wypłatę gotówki w kasie Banku
- wypłatę gotówki z bankomatów kartą Visa Business Debetowa
- samemu sprawdzanie stanu środków zgromadzonych na rachunku za pomocą usługi internetowej eCorpoNet, eBankNet
- dokonywanie przelewów przez Internet
Dokumenty potrzebne do założenia rachunku:
- dokument potwierdzający powołanie Wspólnoty Mieszkaniowej oraz sposób jej reprezentowania, tj.:
- umowa o ustanowieniu odrębnej własności lokali (wymagana forma aktu notarialnego) – jeżeli Zarząd został ustanowiony w tej umowie, lub
- umowa o zarządzanie nieruchomością wspólną, lub
- uchwała o wyborze/zmianie Zarządu i sposobie zarządzania nieruchomością wspólną o ile Zarząd jest wybierany spośród członków Wspólnoty (zmiana sposobu zarządu nieruchomością wspólną następuje na podstawie uchwały Wspólnoty Mieszkaniowej w formie aktu notarialnego),
- uchwała Wspólnoty Mieszkaniowej o wyborze Banku przeprowadzającego rozliczenia pieniężne – dotyczy Wspólnot Mieszkaniowych o liczbie lokali nie większej niż 7;
- uchwała Wspólnoty Mieszkaniowej o sposobie dysponowania środkami pieniężnymi znajdującymi się rachunkach rozliczeniowych w Banku – fakultatywnie;
- pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych, w tym do dysponowania rachunkiem bez ograniczeń;
- zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji statystycznej REGON (opcjonalnie);
- zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP
- inne uzgodnione dokumenty.
- Wyciąg z taryfy prowizji – pobierz
Zapraszamy do naszych placówek!
Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji
i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.
Zachęcamy do kontaktu
z nami pod numerami:
Ełk – 87 621 53 52
Stare Juchy – 87 619 90 18
Kalinowo – 87 629 84 29
Prostki – 87 611 21 10
Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji.
Skontaktuj się z nami za pomocą poczty e-mail.