Telefoniczna usługa na hasło

Telefoniczna usługa na hasło umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku. Zaletą telefonicznej usługi na hasło jest możliwość uzyskania szybkiej i aktualnej informacji o stanie rachunków.

Posiadacz rachunku składa w Banku pisemną dyspozycję dotyczącą korzystania z telefonicznej informacji na hasło. Posiadacz rachunku ponosi pełną odpowiedzialność za skutki ujawnienia hasła osobom trzecim. Bank zobowiązuje się do zabezpieczenia hasła przed dostępem osób nieupoważnionych.

Dokumenty do pobrania

  • Dyspozycja telefonicznej usługi na hasło – pobierz

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.
lista placówek

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem:
Ełk – 87 621 53 53
Stare Juchy – 87 619 90 18
Kalinowo – 87 629 84 29
Prostki – 87 611 21 10

Skontaktuj się z nami za pomocą poczty e-mail.