Karta debetowa jest kartą powiązaną z rachunkiem firmowym, która umożliwia dokonywanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych w ramach środków zgromadzonych na rachunku, a także dostępnych w ramach limitu kredytowego w rachunku bieżącym.
W załączniku publikujemy Poradnik klienta usług finansowych opracowany przez Komisję Nadzoru Finansowego pod tytułem: „Bezpieczeństwo finansowe w bankowości elektronicznej – przestępstwa finansowe związane z bankowością elektroniczną”.
Zachęcamy do zapoznania się z informacją.
- Bezpieczeństwo finansowe w bankowości elektronicznej – przestępstwa finansowe związane z bankowością elektroniczną – pobierz
- wygoda i bezpieczeństwo pracowników – dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. – nie są narażeni na utratę gotówki
- łatwa kontrola wydatków pracowników
- eliminacja zaliczek dla pracowników
- komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
- łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci ponad 4000 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS SA, GBW SA, MR Banku SA oraz banków BGŻ SA i Kredyt Bank SA)
- szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
- kontrola nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
- dokonywanie transakcji w internecie
- poczucie bezpieczeństwa – korzystając z kart płatniczych klient unika konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie naraża się na ich utratę
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
- Wyciąg z taryfy prowizji – pobierz
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia:
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
- osobiście w placówce Banku
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku BPS S.A. (tel: +48 86 215 50 50) (serwis Banku BPS S.A. jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)
- telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart ( tel: + 48 828 828 828).
Zapraszamy do naszych placówek!
Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji
i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.
Zachęcamy do kontaktu
z nami pod numerem:
Ełk – 87 621 53 52
Stare Juchy – 87 619 90 18
Kalinowo – 87 629 84 29
Prostki – 87 611 21 10
Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji.
Skontaktuj się z nami za pomocą poczty e-mail.